Camilla Persson

nationella matte C

Publicerad 2010-04-16 19:13:07 i Vardag

jaha då var matte c avklarat, känns riktigt skönt men vi får väl hoppas på att ja fick ett g på nationella idag. Vi satt 3 timmar och räknade, min hjärna var död efter det kan ja lova. Nu ska ja börja kämpa på matte D och få bra där istället.
Idag sluta jag tidigt och kom hem, sen satt ja bara och myste och prata lite med folk. Sen red ja kyndill en tur i skogen. Nu ska jag göra kyckligsallad och äta med min familj. Sen väntas en kväll med musik, film och bara lata ner sig i sängen. Förhoppningsvis somnar ja inte före 10. Men det vet man aldrig. Ska städa rummet också när ja lyssnar på mina nya party listor. Dom är nice som faan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela