Camilla Persson

Hemma

Publicerad 2010-04-09 10:57:44 i Vardag

Tänka skriva igår men hann inte, eller jo det gjorde jag. Men glömde bort. Har kommit hem från en veckas skidsemester i lofsdalen med familjen andersson och min familj. Det har varit underbart att bara få komma bort från allt, och ja lovar jag har nog aldrig åkt så mycket skidor. Vi körde utför på förmiddagarna och sedan tog vi lek i snön eller en tur med längdskidorna. Så jag har verkligen varit aktiv. Vi gjorde även kvälls aktiviteter så som att åka runt i bilen och bowla för 350 kronor, krogen blev det också.
Inte så mycket mer att säga, det komma nog upp några bilder sen.

När vi åkte hem svängde vi in på lager 157, det är ett outlet på mängder av märkes saker. Jag tror ja var i himmelrike. Har aldrig sätt så mycket kläder och ja kunde inte sluta le. Underbart, billigt  var det också. Jag fick med mig en "skinnjacka" och en tshirt från tshirt store. Sedan ett par skor. Asbra verkligen, men nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mig lite lätt inför avesta shopping med mamma.
Ha en fortsatt trevlig dag. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela