Camilla Persson

Välkommen till en ny blogg

Publicerad 2009-12-17 11:31:55 i Vardag

Jag känner bara för något nytt!


Jag har varit sjuk idag, så passade på att radera allt gammalt och börja skriv på nytt! designen är typ klar, det ska ändras lite med textstilar och färger.

Så arg, hade fått till den, men nu är menyn förstörd det ska inte vara så!

.. Så där nu tycker jag själv att det ser helt okej ut, sen ska jag fixa allt inne i kommentars rutorna också, men det får bli en annan gång. Och jag är inte hundra på om jag vill ha den här skrivstilen inne på inläggen heller. Vi får se lite hur det blir. Imorgon börjar sista skol dagen och jag har gått halva året på gymnasiet. Känns helt sjukt, fort som bara den går det. Men morgon dagen blir slapp och skön!

Kommentarer

Postat av: jen

Publicerad 2009-12-17 16:31:50

jag gillar!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela