Camilla Persson

SNÖSNÖSNÖ

Publicerad 2009-12-20 13:47:30 i Vardag

Det är hur mycket snö som helst och ja gillar det sjukt mycket nu inför julen. Jag har typ inte skrivit något, men jag vet inte vad jag ska skriva om, men typ slutat skolan, städat, hälsat på morfar, ätit mat, kollat film och såna mysiga saker sysslar ja med om dagarna. Jag känner att det kommer bli ett mysigt julov, det har redan börjat bra. Någon gång i veckan ska jag fika med Jennifer på cafe kaka! Sen får vi se vad veckorna bjuder på, hoppas på mpnga festligheter med gamla goda vänner, men även med min brudar från skolan.

Jag rekomenderar att kolla sunes jul om man vill komma i julstämning det gjorde i alla fall jag och låg halv död på golvet och garva!

Kommentarer

Postat av: therese

Publicerad 2009-12-21 22:25:48

haha det gjorde jag med, älska håkan och pepparkakorna!:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela