Camilla Persson

Dagen före nyår vad heter den?

Publicerad 2009-12-30 17:13:14 i Vardag

tja, hur mår alla?
Jag mår toppen blev just lite hungrig i denna sekund, skulle kanske gå till köket och ta mig något. Jag gör det sen, ska spela lite HoN innan också. Imorgon är det nyår och det ska så klart firas med underbara männsikor och jag faktiskt det kan bli en toppen kväll! Jag har inte köpt något speciellt att ha på mig, så ska testa ikväll vad det blir för nyårs outfit. Kan tro på kjol och en söt kofta ja köpte på rean här om dagen.
Jag borde kanske vissa lite det ja köpt, men jag orkar inte.  Någon i framtiden då ja gillar att ta kort på mina kläder och lägga ut så kanske ni får se det. Men inte nu.
Nej nu är ja ashungrig, tjingtjing!

plus att ja fixar musik till kvällen, det kommer nog blir grymt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela